21 Ağustos 2010 Cumartesi

Şiir

İnşirah




Sonsuz bir hayatı hak eden,

Hastalıklar ve ayrılıklarla dünyadan alaka kesen,

İçimden bir şeyler cesaret verirken.



Böyle bir hayalin gerçekleşmesi,

Doğasında zaten var olan,

Ancak ve ancak,

Onu her haliyle, kaliyle bilen

Ve muhatap kabul eden,

Zatın inayetiyle olur.



Daldım hayale, bir izah istedim,

Kapısına gittim.

Cevap: “O” bize yeter

Biz’e dikkat ettim.

Binlerce çeşidin içinde beraberlik,

Ve benzeyişlik.

Her bahar kolay, her bahar yeniden.

Her bahar hazır.



Biz’den Ben’e baktım.

Sudan. Mucizane . Her şey yerli yerinde.

Hediyeleri anlayacak, tadacak cihazlar.

Sonsuz defineleri açacak.



Ve kokular, renkler, tatlar anlaşılır.



Etkisiz ve yetkisiz iken verilen bir hayat,

Kaydeden tüm güzellikleri.

İzin verilmiş belirli bir süre için; yazar ve çizer.

Görünenler kadar açılır, yayılır, gelişir.



İşte insaniyet, kendine has fayda eder.

Gezer maddi, gezer manevi.



Turgay Urgur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...