10 Haziran 2011 Cuma

Sen, ben.

Lafı mı olur? sen ben mi var? Allah aşkına. İkimizde aynıyız. Bir yalanın iki yalancısı.   

Ah sen, ah sen!
Sana ‘sen’ diyebilmek için çok bekledim.
Sen’de benden çok şey vardı,
Diyemedim.

Yılların sevgili özlemi,
Aşk denilen bilinmeyen,
Hep sendeydi,
Sende.

İstersen bırakalım da,
Bir kenara,
Kara sevda ile büyük aşkı.
İşin aslına bakalım. Ne dersin?

İşin aslı,
Günahlar sendeydi.
Sahtekârlık sendeydi mesela,
Dedim ya Sende benden çok şey vardı.

İşte bu yüzden,
Anlaşamazdık biz.
Her ikimizde bilirdik,
Yalanı. Hem de çok iyi.

Aldatmayı,
Sen mi bana öğrettin?
Ben mi sana,
Karıştırdım.

Oyun oynamayı,
Şov yapmayı,
Yarı yolda bırakmayı,
Sen mi? Ben mi?

Yalandan hayal kurmayı,
Sen öğrettin bana.
Hayalden yalan kurmayı,
Ben sana.

Dedim ya Sende benden çok şey vardı,
İşte bu yüzden anlaşamazdık biz.
Bu yüzden paylaşmazdık,
Gururu.

Nefreti bu yüzden,
Öfkeyi bu yüzden,
Hırsı bu yüzden,
Paylaşamazdık.

Al götür,
Veremediklerini.
Ver geri,
Alamadıklarını.

Yüzüme vur,
Ne varsa(?) yaşattığın.
Sırtını dön,
Ne varsa (?) bıraktığın.

Sen, ben.
Lafı mı olur?
Bir yalanın,
İki yalancısı.



Turgay Urgur
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...