28 Haziran 2011 Salı

Mirac.


Biliyorum ben kulluk vazifelerini tam olarak yapmayan, Senin verdiklerinin kıymetini bilmeyen, zamanını ve sağlığını kolayca harcayan bir insanım. Bunları hem bilen hem de yine defalarca aynı hataları yapan birisiyim belki de hayatımın sonuna kadar bu şekilde yaşayacağım. Kendimi hiçbir zaman tam manasıyla düzeltemeyeceğim. Günahlarım ve hatalarım yapmış olduğum iyiliklerden fazla olacak. Gerçekçi olmak gerekiyorsa durumum böyle, bundan ibaret.

İşte bu noktada durumumu sadece Sana arz ediyorum Ya Rabbi. Sığındığım ve güvendiğim Rahmetindir. Senin bize karşı olan Merhametindir. Allah’ım benim gibi olan tüm insanları bağışla. Beni, eşimi, doğacak olan yavrumu, ailemi, yakınlarımı, arkadaşlarımı, milletimi, öğrencilerimizi, 9d sınıfımı , tüm inananları koru. İnanmayanları inanan olarak yoluna çeviriver. Zor durumdaki Müslümaların sıkıntılarını gideriver. Bizleri faiz, zina, yalan, riya, tembellik gibi günahlardan muhafaza ediver. Yaptıklarımla değil acizliğimle Senden yardım diliyorum. Bizleri kulun olarak kabul edip yarattığın gibi Rahmetinden de esirgeme. Şüphesiz Sen Rahmeti bol olansın. Bu gecelerin bereketi ile Sevgili Peygamberimizin dualarının vesilesi ile hepimizi koru ve doğru yollara ilet. Ömrümüzün bundan sonraki kısmını Senin Rızan için yaşamayı, Sana karşı doğru dürüst bir kul olmayı nasip et. Gayretlerimizi bu yöne sevk et Ya Rabbi. Yüce Allah’ım Rahmetinden bizleri esirgeme, Peygamberine layık bir ümmet olmayı nasip ediver Ya Rabb.

Allah’ım kalplerimizi temizleyiver, bizleri çalışkan kullarından eyleyiver, bizleri düşünen, okuyan, araştıran, etrafına aydınlık saçan kullarından yapıver. Beni Kuranını okuyan Sünnete uygun yaşan bir kul yapıver. Senin her şeye gücün yeter. Bu duamı samimi kabul ediver.

ACIPAYAM . DENİZLİ
Turgay Urgur    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...