2 Aralık 2010 Perşembe

Arabesk.

Dün gece resmini ateşe attım, ben seni değil de kendimi yaktım.
İçime kederden bir duvar ördün, kapattın gönlümü gülen dünyaya.
Bu benim meselem.
Canına okuyacağım.
Hasret rüzgarı.
Sevdiğim attığın adımlar yanlış.
Sen kolay olanı seçtin.
Ben sensiz yaşamak istemiyorum.
Haberin var mı?
Gece olunca.
Günaha girme.
Seni dilendim.
O varken.
Rüyalarda buluşuruz.
Sitem.
Dil yarası.
Sevda kervanları.
Kırık hançer.
Beddua.
Düşkünüm sana.
Bırakma beni.
Yalan.
Beni düşün.
Son şarkı.
Liselim.
Okul yılları.
Vazgeç gönlüm.
Sevdan  yere batsın.
Her şeyi bitirdik.

Bu şarkılarla ve niceleri ile büyüdüm. Bunlarla sevdim. Saatlerce dinledim, kendimi buldum. Kendimi buldum. Bıkmadım hiçbir zaman. İlk defa dinliyormuş gibi aşk ile dinledim. Her zaman güçlü seslerden dinledim, sözleri kalitesiz seslere ezdirmedim.  Bunlar şiirlerime ilham oldular. Mektuplarıma süs oldular. Gecelerime dost oldular. Sevgili gibi savundum onları, korudum. Onlara vefasızlık etmedim. Aldatmadım.

Turgay.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...