31 Aralık 2010 Cuma

Mahkeme önü.


Elveda demek,
Göz yaşları ile.
Ardına bakmak,
Son bir kere.

Son bire kere,
Gözlerine bakmak.
Aman Allah’ım !
Saniye,
Beden,
Toprak,
Soluduğum hava,
Tüm mazi.
Binlerce hayal,
Hatıra.
Hüzünlü geçmiş,
Yine özlem,
Yine özlem.
Ağlasam ne yazar,
Büyük ayrılık.
Ağlasan, hıçkırsan ve haykırsan,
Büyük ayrılık.
Senden,
Sen ve benden,
Ayrılık bizden.

Geride kalanlar,
Nesneler.
Geride kalanlar,
Küçük izler.
Bir tebessümlük anılar,
Bir ara hatırlaman.

Doğruluk meclisinde bir duruşma,
Yine, yine yapayalnız bir buluşma.
Suçum seni sevmek,
Gözlerin yalancı şahit.
Kalbin davacı.
Cezam sensizlik.

Hatalıyım ve pişmanım,
Ben kurdum düşlerini.
Ben yazdım şiirleri ve mektupları,
Ben ağladım senin için.

Gece gardiyan! Al götür beni,
Gizle onsuzluğu.
Yok et görünenleri,
Görünenleri.
Sürgüle kapıları,
Sürgüle ki girmesin hayali.

Susmak,
Kaybolmak.
Simsiyah bir gecenin avucunda,
Hapsolmak.

Elveda demek,
Gözlerine bakarken.
Ve kendimi görmek,
Göz bebeklerinde.
Küçük ve tutsak,
Mahkûm.
Kirpiklerinden süzülen güneşi görmek,
Bir sabah salıverilmek.
Ardımda çok yıllar,
Ardımda çok yıllar.

Az bir zamanın kaldı,
Özgürlüğüme.

Turgay Urgur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...