8 Şubat 2015 Pazar

GAR


Hayat kitabından bir sayfa daha yırttım,
İnan! Kitabın kapağı şimdilerde nerede hiç bilmiyorum.
Ama bugün baktım, çoktan yarılamışım.
Kimi sayfayı yaktım, kimisini attım,
Çoğu kayıp.
Ne işe yarayacaksa; üç beşinin ise altını çizip saklamışım.
Ne anladın diye soranlara;
Henüz bir cevap bulamadım.
Özet çıkarmaya bile gerek duymadım,
Çünkü sonunu en başından anladım.
Ağladığım yerler oldu,
Güldüğüm yerler oldu,
Artistik olsun diye kenarını bile çizdiğim oldu(olmuş),
Üstünden zaman geçince hepsi bir oldu.
Bundan sonrası akkın gidiyor,
Ara ara tekrarlardan bıkkın ve sıkkın gidiyor,
Biraz telaş, biraz hüzün getirse de,
Dünya garında bu kitapla iyi zaman geçiyor.
Sonlara doğru karakterler azalıyor,
Gereksiz kelimeler cümlelerden çıkıyor,
Uzun uzun düşünmeye gerek kalmıyor.
Yine de okumaya değer,
İnsan bir iki kelime de olsa bir şeyler anlıyor.
İçinden nedense sonuna 'elveda' diye not düşesi geliyor.


TURGAY URGUR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...