31 Temmuz 2013 Çarşamba

UTANIYORUM

Utanıyorum,
Kendimi sana anlatamamaktan.
Boğazıma düğümlenen kelimelerden,
İçimin geçişinden,
Zamana mağlup oluşumdan,
Benden kaçışlarından,
Utanıyorum.
Gözlerine bakamıyorum,
Yüz çevirirsin diye,
Yanımdan kalkıp gidersin,
Kızıverirsin diye,
Hem çekiniyorum hem de utanıyorum.

Sakındığım gibi,
Bir şey oluverirse diye,
Korktuğumdan,
Bunlar yetmezmiş gibi,
Senin yanında,
Çocukluğumu atamadığımdan,
Utanıyorum.

Nede olsa büyüdüm artık,
Yanında ağlarım diye,
Zavallı olurum,
Ezilirim diye,
Utanıyorum.

Sana yakışmadığımdan,
Erişemediğimden,
Konuşacak bir iki laf bulamadığımdan,
Bilmediğimden,
Utanıyorum.


Turgay Urgur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...