31 Temmuz 2013 Çarşamba

başarı

Çünkü;



Başarısızlığının nedenleri başkalarında değil kendimde arıyorum.

Kendime güveniyorum.

Hayatı, kendimi, ailemi ve dostlarımı seviyorum.

Günlük, haftalık ve aylık planlarım var.

Her gün kedimi geliştirmeye çalışıyorum.

İletişime önem veriyorum.

Dostlarıma her şeyden önce güven veriyorum.

Kendim olmaya çalışıyorum.

Gezmeye, eğlenmeye ve dinlenmeye vakit ayırıyorum.

Kendim ve başkaları için çok rahat bir şekilde para harcayabilirim.

İnsanlara yardımcı olmak benim için büyük bir zevk.

Hayata sorun penceresinden bakmıyorum.

Kendime ait bir tarzım ve felsefem var.

Dinlemeyi biliyorum. Susmayı biliyorum.

Okumayı, okuduklarımı konuşmayı seviyorum.

Yazmaya zaman ayırıyorum.

Yakınlarımı ziyaret ediyorum.

Hatalarımı azaltmaya çalışıyorum.

Şükür ediyorum.

Dua ediyorum. Herkes için istiyorum.

Kınamıyorum. Kızmıyorum.

İnsanları ayırmıyorum.

Bana zarar verecek çevrelerden uzak duruyorum.

Yaşadıklarımdan ve çevremde olup bitenlerden ders çıkarıyorum. (Arkadaşım Senem'in yazımda eklenmesini istediği düşüncesi, teşekkürler Senem) 



Kızımı ve karımı ve ailemi ve iş arkadaşlarımı ve öğrencilerimi çok seviyorum.

· * *

Hepinize hayırlı ramazanlar dilerim.



· * * *

Yazdım.

Her şeyi kendisi için yapan insan, yine kendisi için yazar.

Okunmak beklentisi ise sevilmek beklentisi gibi bir şeydir.

Sevmek gibi yazmak da karşılıksız olmalıdır.

ki! kaliteli, iddialı ve uzun soluklu olsun.

Yazdıkça yaşar insan.

Konuşmak işin kolayıdır.

Yazmak için hem okumalı hem dinlemeli hem de konuşmalısınız.

Kendi kendine konuşmak ile kendi kendine yazmak arasındaki tek fark ise geride bıraktıklarıdır. Konuştuklarını insan yok sayabilir ama yazdıkları hep kalır.


*******





Ölüm



Ölüm hayatın turnusolüdür.

Ölüm olmasaydı hayatı bu kadar kim severdi ki?

Onun içindir ki insanlar bir birine sımsıkısarılır.

Özlemi, aşkı, sevgiyi ölümle bilirler.

Yaşayan her şeyin değerini belirler ölüm.



Turgay Urgur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...