14 Temmuz 2013 Pazar

Pazar Notları.



Bir arkadaşım aradı. Hatırlanmak çok güzel, sevdiklerinize zaman ayırın. Üç-beş dakikayı onlara çok görmeyin.

·             *     *
Ramazan’ın gelişi her haliyle güzeldir. İnsan boş gündemlerden, boş muhabbetlerden kurtuluyor. Akşam ezanına doğru sokaklarda insan kalmıyor. Herkes sabırla iftarı bekliyor. Birliktelik anlam buluyor. Allah dünyanın her yanında sıkıntı çeken insanlara sabır versin diyorum. Bol bol dua, yardım ve ibadet yapmak gerekiyor. Bir de şunu akıldan çıkarmamalı; bu ay işlerimizi birazcık azaltıp ruhumuza zaman ayırma vaktidir.

·           *      * 
Keşke benden bir tane daha olsaydı. Onu kendime dost edinseydim. Kimseye anlatmadıklarımı onunla paylaşsaydım. Beni durmadan dinleseydi. Sadece dinleseydi. Ona bir şeyleri açıklamak zorunda kalmasam ve sadece ona anlatsaydım. Çok şey mi istedim?

·           *       *

Yakınlarda görüştüğünüz kimler var? Kimleri ziyaret ettiniz?

·              *       *  


Turgay Urgur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...