14 Temmuz 2013 Pazar

Şarkı

Şarkı

Düşünmeyi ve konuşmayı bıraktım,
Ruhumu yokluğuna köle yaptım,
Güneş doğmaya yakın,
Sensizliği dinliyorum.

Hastalıkta çaresiz bekler gibi,
Karanlıktan korkar bir halde,
Ne yapacağımı bilmediğim için,
Sensizliği dinliyorum.

Biraz dinlenmek için,
Belki de kimseye güvenim kalmadığından,
Yalnızlığa alıştırdığından,
Sensizliği dinliyorum.

Sokağı değil,
Kendimi değil,
Düşkünü olduğumdan,
Sensizliği dinliyorum.

Kolayıma geliyor,
Yormuyor,
Hiç bitmediğinden,
Sensizliği dinliyorum.

Bir zamanlar dizimde konuştuğun,
Her gün sesini duyduğum,
Gözlerine baktığım gibi,
Sensizliği dinliyorum.

Artık konuşmuyorum,
Hayalin ve resimlerinle,
Aklımda koca bir geçmiş ile,
Sensizliği dinliyorum. 


Turgay Urgur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...