9 Mart 2011 Çarşamba

Yağmur


Yağmur senin adın,
O gündür ben hiç ağlamadım.
İçime döktüm,
Ne varsa.
Kahroldum. Kahroldum.

Islandım ama üşümedim,
Avuçlarımdan aktı damlalar.
Gözlerim bir sağa, bir sola.
Baktım, baktım.
Seni bulamadım.

Karanlık bir şehir,
Terk edişin.
Kimsesiz sokaklarda,
Bir koşturmaca.
Kapıdan kapıya,
Bir kaçış.

Anlasana,
Varlık ile yokluk arası,
Bir yalnızlık bu.
Baştan sona,
Baştan sona.
Dahası yok,
Ölmek ve sensiz olmak.

Bir mezar,
Toprağına düşen damlalar.
Her bahar, her sonbahar.
Sensiz bir bekleyiş bu,
Anlasana.

Evet.
O gündür ben ağlamadım,
Kahroldum.
Islandım ama üşümedim.
Kimsesiz sokaklarda,
Bir yalnızlık bu.
Sensiz bir bekleyiş bu.
Anlasana,
Kahroldum, kahroldum.
Baktım, baktım,
Seni bulamadım.
Bizi bulamadım.

Turgay Urgur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...