28 Şubat 2011 Pazartesi

NANKÖR 2


Ellerim kırılsın,
Yazmasaydım o satırları.
Erimeseydim gecelerden,
Sabahlara.

Nankörsün ve kendin kal.

Hayallerini kurdum,
Ben sevdim,
Ben bekledim.
Nankör olma,
Ben ağladım.

Nankörsün,
Git ve gelme.

İstemem,
Bir özür,
Bir pişmanlık,
Bir damla yaşını.
Nankör olma,
Baştan sona,
Yalancısın.

İstemem,
Arayıp sorma.
Yalnızdım,
Yalnız yaşarım.
Nankör olma,
Sen burada duramazsın.
Sen bir ömür bekleyemezsin.

Çalıntı sözle,
Yapmacık gülüşle değil.
Oyunla, şakayla değil.
Nankör olma,
Sen gerçek söz,
Vefa nedir?
Bilemezsin.
Nankör olma,
Bu saatten sonra öğrenemezsin.

Sana verilenler,
Sanma ki bende de kaldı.
Kopya değil bu aşk,
Nankör olma,
Çoğaltamazsın.
Toplu halde mesaj olarak,
Gönderemezsin.
Copy- paste yapamazsın.
Altına karbon kâğıdı koyamazsın.
Bir yere not alamazsın.

Nankör olma,
Sen bu mektubun satırlarını okuyamadın,
Bu hikâyeyi hiç anlayamazsın.

Ancak anlamış gibi yaparsın,
Nankör olma,
Onu da eline yüzüne bulaştırırsın.

Turgay Urgur


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...