9 Kasım 2019 Cumartesi

Fani (3)

Gurura düşkün, şöhrete mahkumdum.
Kendimi beğendirmek için şekilden şekile girdim.
Üzümlerin hünerini kuru, ince dallarında aradım,
Yanıldım.
Kibirimle şükrü tahrip, tevazumu yok ettim.
Hayrı kabul etmeyince şerre merci olduğumu unuttum.
Fıtratımın askine giyindim,
Hep güzelleşirim sandım,
Oysa güzelliğin geçtiği bir nokta idim.
Meziyetlerim var diye aldandım,
Bana verilenlerin acizliğimden ve muhtaçlığımdan olduğunu bilmedim.

Allah ki yarattığı her şeyi mükemmel ve muhkem yaptı.
Ya bizzat ya da neticesi itibariyle güzeldi,
Kara kış bahara,
Rüzgar yağmura gebeydi.
Ben ise görünene bakıp karar verdim.
Dikenli otlardaki hikmeti de,
Atmacadaki şiddeti de bilemedim.
Oysa tüm gayeler Sani'in esmasına idi.

İnşaallah bir gün,
Seherlerde tecelli arar gözlerim,
Seherdir çünkü en güzel İlahi dergahlardan birisi.
Ve uyanır kalbim bir fecirde,
Tövbe eder, Güfran diler.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...