25 Kasım 2012 Pazar

Arz-ı hal


Arz-ı hal

 

Fikrimden zikrim sadır olunca,

Gözyaşım içimde kendine bir yol bulunca,

Ruhum bedenin ötesinde kaybolunca,

Sen gel. Sadece Sen gel de bul beni.

 

Yaşamak benliği aşamamaksa,

Yalan bir dünyaya çocukça kanmaksa,

Varlığım hürmetten kaçamaksa,

Sen gel. Sadece Sen gel de bul beni.

 

Derdime ağlayamayacaksam,

Sana durmadan yanmayacaksam,

Arasam da bir türlü Seni bulamayacaksam,

Sen gel. Sadece Sen gel de bul beni.

 

Karani olup çöllerde koşamadım,

Gözümde yaş yanına varamadım,

Günahtan yolumu şaşırdım,

Sen gel. Sadece Sen gel de bul beni.

 

Turgay Urgur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...