30 Nisan 2011 Cumartesi

yalan

Yalannnnnnn söylüyorrsunnnnn……..

Kefilsiz, senetsiz ömrümü koydum.
Korkmadan, yılmadan bekledim.
Pişman hiç olmadım.
Bekledim, bekledim.

En damar şarkılarda aradım,
En zifiri gecelerden sordum.
Seninle sabahladım,
Hep seni gördüm.

Şimdi bırakıp gidemezsin,
Böyle terk edemezsin.
Koskoca bir maziyi silemezsin,
Bitti diyemezsin.

Dizlerine çökerim,
Avuçlarına ağlarım.
Kahrolurum,
Yıkılırım, yıkılırım.

Senin derdinle avundum ben,
Başka düş kurmadım.
Sabırla, ümitle bekledim,
Seninle yandım ben.

İlk defa seninle ağladım,
Seninle mutlu oldum.
Seninle yaşadım,
Sensiz ölemem.

“Kahır Mektup”larını seninle okudum,
Anılar”da seninle ağladım,
Geceler” derken seninle bağırdım,
‘Bana Sor’ dedim, ‘Gitme’ dedim, ‘Beddua’ dedim.
‘Beni Unutma’ dedim.  


Turgay Urgur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...