1 Ekim 2023 Pazar

yolcu 11

 

Yolcuya sordum: Hayat nedir?
Bilindiğinde bilinmeze, görüldüğünde görünmeze dönüşen bir SIR dedi.
Peki ölüm nedir dedim?
Bir güzel mekandan çok güzel bir makama geçiren kapı dedi.
Peki … zaman nedir dedim?
Sabrın çetelesi dedi.
Peki… ya aşk?
Kimi zaman O’nun rızası için yapılan bir iyilik, çoğu zaman secdeye varan ruh dedi.
O zaman bunların hepsi de (hayat, ölüm, zaman ve aşk) gerçek mi dedim?
Varlığın kadar gerçek dedi.
Peki bana düşen ne dedim?
ŞÜKÜR dedi.
Bu kadar basit mi dedim?
Nefes kadar basit ve latif, nefis kadar zor ve düşman dedi.
Şükre nasıl başlanır dedim.
-Susarak dedi.
Sustum.
Kandiliniz mübarek olsun,
Turgay Urgur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...