4 Nisan 2020 Cumartesi

YILDIZLAR(vasiyet)



Yokluğumda yıldızları özlersin,
Kimsenin olmadığı zamanlarda seni götürdüğüm seyir tepesini.
Havalar az soğuyunca gitmek gerekirdi,
Herkes şehirde biz orda,
Her adımda mazi bırakırsın ardında,
Her adım korkutur.
Çünkü gündüzler gibi geceler de biterken beklemez kimseyi,
En güçlü olduğun zaman ağladığındır,
Çünkü hayatın en doğruları hep gözyaşlarınla gelir.
Cesaretin varsa anlatsana bana;
Özlemi,
Umudu,
Hatta aşkı.
Bitecek hayatlar gibi onlar da korkudan başka bir şey vermez.
Düşündükçe korkar insan,
Yine de,
Yokluğumda yıldızları özlersin,
Ötesini, ötesini hep ötesini görmek istersin.
Gözlerin semada,
Gördüğüne şükr eder, yaşamakta olduğuna şükr eder,
Ve geri dönmek istemezsin.
Yokluğumda yıldızları özlersin,
Bilindik lafımızı ederiz: hayat boş.
Sahi yaşamın anlamını kaç kişi çözmüş ki?
İyi ki ölüyorum diyen duydun mu?
Ben sözümü tutamadım senden önce gittim,
Biliyorum geleceksin,
Acele etme!
Yıldızlara bak.
Benim yerime de konuş.
Kimse yokken kimsesiz git.
Kimse yokken kimsesiz git.
Ben sana bırakmışım?
Onları düşün.
Ömrünün sonuna kadar avunacak bir şeyler bırakabildiysem ne mutlu bana.  
Biraz daha eğlen,
İyi ki ben seni tanımışım,
İyi ki seni sevmişim.
Yavaş adımlarla eve dön.
Evimize dön.
Zor bir istek ama lütfen ağlama.
TURGAY URGUR


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...