4 Şubat 2014 Salı

BİR YALNIZLIK HİKÂYESİ

BİR YALNIZLIK HİKÂYESİ / Turgay
Sokakta kimsesiz bir çocuğum,
Su satıyorum.
Belediye’ye ait binada kalıyorum.
Nedensiz fakat insanlara güvenebiliyorum.
İsterken utanıyor, verirken sakınmıyorum.
Üstüme başıma çok bakmıyorum,
Saçlarım uzun. Farkındayım biraz kirliğim.  
Bir iki tane elbisem var.
Lakin birisi bir şey dese mahcup olabilirim.
Henüz kimseyle tartışmadım.
Bana darılan, benden nefret eden birileri yok.
Herkesi aynı görüyorum, ayırmıyorum.
Üşüdüğümün çok geç farkına varıyorum,
Saatlerce güneşin altında kalsam anlamıyorum.
Çok hasta olmuşumdur,
Hastaneye veya doktora gitmem gerektiğini bilmiyorum.
O gün ‘sen kimsin?’ deselerdi.
Kendimi tarif edecek söz bulamazdım.
Tüm bu yaşadıklarımın mecburiyetten olduğunu anlatamazdım.
O gün yaptıklarımın: Güvenmek, vermek, bilmemek. Nedeni Yoktu.
O gün kim olduğumu şimdi sorsalar.
Derim ki!
Ben özgür bir insandım.

Turgay Urgur 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...