7 Şubat 2013 Perşembe

Dündem


DÜNDEM

Sevgili dostlar son zamanlarda Nasser Al Katami diye bir Kabe imamını itinayla tavsiye ediyorum, malumatınız üzere. Ben tesadüf dinlerken bana rast gelmişti. Çok hoş bir okuyuşu var. Aynı zamanda Türkçe mealleri de okunaklı bir şekilde takip edebiliyorsunuz. Kendim elimden geldiği kadar dinliyorum ve sevgili dostlarıma tavsiye ediyorum. Faydasını çok görüyorum. Zamanınız olursa bir göz atmanız iyi olur diye düşünüyorum.

·            *    *

Şubat ayı şiir için harika bir aydır demiştim. Sandukçanın Kilidi isimli şiirim benim için çok değerlidir. 3 seriden oluşuyor. Geçen senelerde 2. kaybetmiştim. Dün gece ikinci bölümü yine yazdım. Önceki yazdığımdan farklı oldu ama zaman kelimeleri de yaşlandırmış diye kanaat ettim. Siz dostlarımla bu yazıları paylaşmak tek kelimeyle büyük onur.  Yorumlarınızı beni canlı tutacaktır.

·          *     *

Sosyal paylaşım sitelerinde kişiler belirli bir başlık altında yorumlarını yazsalar bence harika bir kazanç olur. Yorumlar uzayıp gitse ve seviyeli bir formatta insanlar düşünceleri bir diğerlerine aktarsalar güzel olur sanırım. Yoksa iş kendi kendimize konuşmaktan öteye geçmiyor. Ne dersiniz?

·           *     *

Urgurlar Arçelik iş yerimizin şubat ayı reklamlarını paylaşan tüm dostlarıma teşekkür ederim. Çok sevindim.

·           *    *   

Günleriniz huzurlu, vatanımız bir olsun. Bir birinize güzel sözler söylemek için bahaneler bulun. Eski dostlarınızın hatırlarını da ara sıra sormayı unutmayın. Hayat sevginizi hissedince güzel.

·           *    *

İkinci dönem için izin aldım. Öğrencilerimi çok özleyeceğim. Onları çok seviyorum.

Muhabbetle, Turgay Urgur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...