12 Şubat 2013 Salı

Barış istiyorum.(!) mu?


Barış istiyorum. Ben de istiyorum. Kim istemez ki?

Bir çocuğun eline bomba verip sonrada emniyete saldırmasını isteyenlerle mi olacak? Bu barış(!) Elinde patladı ve öldü.(malum)

Tık var mı? Yok. Ama “barış istiyorum” var. Üzülen, yazan, çizen var mı? Yok. Çünkü süreç baltalanır.

Sen çalış, vergini öde, askerliğini yap, elektiriğini- suyunu öde, dürüst ol. Diğeri yaksın, yıksın olmadı öldürsün. Yurdu, okulu ateşe versin. Camiye giden imamı öldürsün, öğretmeni dağa kaldırsın. Üstüne bir de olmadı tazminat alsın.

Adalet var mı? Yok. Ama “barış istiyorum” var. Sıkılan, eleştiren, kızan var mı? Yok. Çünkü bedava dağıtım var.

İstanbul’da konsoloslukta canlı bomba eyleminde bir polis şehit olsun, bir gazetecimiz gözünü kaybetsin.  

Hatırlayan var mı? Yok. Ama “barış istiyorum” var. Yarın benim başıma gelir diyen var mı? O da yok. Çünkü ‘biz yokuz ki’. ‘Ben’ var bir de ‘o’ var.  

·         *  *

Çocuğun eline bombayı veren terörist. İçerden veya dışardan veya çok duyduğumuz “barış istemeyenlerden’ her NE ise! Ölen Türk veya Kürt veya Laz veya Çerkez ama sonuçta İNSAN. Şimdi ben merak ediyorum bu barış kim ile kim arasında olacak?

T.urgur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...