2 Şubat 2012 Perşembe

test kulübü "anket"

Pek kıymetli test kulübü öğrencilerim,

Şu ana kadarki performanslarınız tek kelimeyle harika, 5 arkadaşımız günlük 100 sorunun altına kesinlikle düşmedi. Herkes günlük okumalarını yapıyor. Çalışmalarımızın faydalarını en kısa zamanda göreceğiz. Allah başarılarınızı daim etsin.

Lütfen aşağıdaki soruları cevaplayınız ve turgayurgur@hotmail.com a mail atınız.

1. Soru çözümleri ne tür faydalar sağladı ?
2. Günlük çalışma sisteminiz yerleşti mi?
3. Günlük okumalardan neler öğrendiniz ve hangi tür eserleri okudunuz?
4. Yoğun bir çalışma temposuna hazır mısınız?
5. Yapamadığınız sorularla mücadele yapıyor musunuz?
6. Bu çalışmayı Üniversite sınavına kadar yürütebilecek misiniz?
7. Elinizde yeteri kadar soru ve dökuman var mı?
8. Genel olarak yorumlarınız ve düşünceleriniz ? 

*Sevgili gençler lütfen çalışma gurubunda kalıcı olmak istiyorsak görevleri tam ve zamanında yapalım. Test kulübüyle ilgili 3 adet blog yazımı mutlaka okuyunuz.


Gözlerinizden öpüyorum.   
Turgay Urgur

1-)Soru Çözümleri ne tür fayda sağladı?
Sorular ilerideki sınavlar için bir ön hazırlıktı. bu hazırlık sınav da bize yarayacağını düşünüyorum
2-)Günlük Çalışma Sisteminiz yerleşti mi?
tam olarak değil ama bu bir kısmı yerleşti.
3-)Günlük okumalardan neler öğrendiniz ve hangi tür eserleri okudunuz?
Ben Kitap okumayı seven biriyim okuduğum kitap sayfalarını çoğaltmak istiyorum Genellikle Dünya Klasiklerini okuyorum kitap sürükleyici olursa kitabı daha çok okuyorum.bu okumalar beyni zinde tutuyor
4-)Yoğun bir çalışma temposuna hazır mısınız?
Hayır
5-)Yapamadığınız sorularla mücadele yapıyor musunuz?
Genellikle yapmıyorum Çünkü yapamadığım soruyu tekrar tekrar yapamamak beni sorulardan soğutuyor.
6-)Bu çalışmayı Üniversite sınavına kadar yürütebilecek misiniz?
Hedefime odaklanıp büyük çoğunlukla yürüteceğime inanıyorum.
7-)Elinizde yeteri kadar soru ve dökuman var mı?
Yeteri kadar var
8-)Genel olarak yorumlarınız ve düşünceleriniz ? 
Bu çalışma bizi bir düzene soktuğu gibi sorularla ilişkimize büyük oranda katkı sağlıyor.Geçmişe dönük çalışmalarımızı sorularla onarmamızı ve konuları daha iyi anlamamızı sağlıyor.Bunun yanında sizin bizlere moral ve motivasyon için söylediğiniz sözler bizim bu çalışmaya alışmamızı hızlandırıyor.Bana bu çalışmanızda yer verdiğiniz için teşekkür ederim. FURKAN ÖZARSLAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...