14 Ekim 2010 Perşembe

Felç

Felç

Merakımdan sorulan bir soruydu o,
Sonunu bilmek istedim.
Unutmak istedim tümünü,
Başını silmek istedim.

Geçmiş, mişli zamanda.
Onu tanıdım yarında.
Hayalle büyüttüm,
Şiirle, mektupla sevdim.

Terkettim görmeden,
Görmeden sevdiğim gibi.
Beklettim bilmeden,
Herşeyi gizlediğim gibi.

Bir hal,
Onda, bende.
Bir halsizlik,
Ruhta, bedende.

Etraf duyar,
Duyar duymaz.
Ne arar,
Ne sormaz.

Bir bilmece,
Adsız hikaye.
Her bakışta bir hece,
Kinaye, kinaye.

Cehennem,
Sev yeter.
Gülen çehrem,
Güldürmem.

Sen yoktan var,
Ben yoktan var.
Sensizlik benden,
Bensizlik koşturdu.

Kalp, göz.
Masada et.
Elinden ölmek,
Dilinden kısmet.

Anlaşılmayan bilinen,
Yaramadım.
Nasıl sevdim,
Nasıl? Anlatamadım.

Görmedim,
Kul ettim, anlatamadım.
Sevmekle başlar,
Duyuramadım.

Mahallenin önü,
Falın yerde falcı.
Yerdesin sende,
Olduğun yerde.

Bir felç,
Zamandan ruha.
Ruhtan her yere,
Sorma kaç kere? kaç kere?

Felç. Feryat. Feryat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...