Defter Düzeni Yarışması
9. sınıf öğrencilerimizin okulumuza alışmalarını
hızlandıracağını, verimliliklerini arttıracaklarını düşündüğümüz ‘Defter Düzeni
Yarışmasını’ arz ederiz.
AMAÇ:
-Düzen farkındalığı yaratmak,
-Konsantreyi arttırmak,
-Başarılı bir lise öğreniminin temellerini oluşturmak,
-Defter düzeni konusunda eksiği olan öğrencilerimizi
bilgilendirmek,
-Not tutmanın, iyi bir defterin, ajandanın başarıdaki
önemine dikkat çekmek,
-Sınıf rehberliğini aktif hale getirmek,
-Kollektif bir iş organize etmek,
ÖĞRENCİNİN KENDİNİ
TANIMASI HEDEFLENİR.
1. Düzenli
miyim?
2. Not
tutmak ne demektir?
3. Başarımda
ne katkı sağlayacak?
4. Başarılı
insanlar neler yapar?
İŞLEYİŞ: Sınıf
rehber öğretmeni öğrencilerine defter düzeninin önemi hakkında bilgi verir,
başarıdaki yerini anlatır. Örnekler verir. Okulumuzda bu konuda bir yarışma
olduğundan bahseder. Tüm öğrencilerin çalışmaya katılmaları hedeflenir.
Rehberlik saatinde öğrencilerin fikirleri alınır. Eksikler öğrenciler
tarafından tespit edilir. İnternet sitesinde yarışma duyurulur. Her sınıfın
ilan panosuna gerekli tanıtımlar yapılır.
YARIŞMAYA KATILIM:
Her 9. sınıftan en başarılı 10 öğrencinin tüm defterleri yarışma günü BAŞARI
İZLEME KOMİSYONUNA teslim edilir. Sınıflardan gönüllü öğrenciler; rehber
öğretmenleri eşliğinde okul konferans salonunda yaptıkları çalışmayı anlatır. Komisyon
tarafından en başarılı sınıf ve en başarılı öğrenci seçilir. En başarılı sınıf
ile en başarılı öğrenci farklı sınıflardan olabilir.
ÖDÜL: Birinci öğrenciye
100 tl eğitim bursu.
Başarılı sınıfa: 1 tepsi baklava
Her öğrenciye sertifika.
Detaylar için: Başarı İzleme Komisyonu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder