4 Mayıs 2013 Cumartesi

Pazar Notları


İşi ehline bıraktık. Haram ve helali bilir dedik. Bilmediğinden utanır, hatası varsa er geç kabullenir diye düşündük. İnsandır hata yapabilir ama önemli değil dedik ve çoğu defa güvendik.

·            *        *

Gündem insanı yorar. Zihinsel bir kirlilik oluşturur. Kendisinden(kendi kişiliğinden) uzaklaştırır. Yalan yanlış konuşturur.

·            *         *

Siyaset yapacaksan bol paran ve boş zamanın olacak. Bunlara ek olarak bir de sürekli çalışan vicdan resetleme sistemin olacak.

·            *         * 

“Bu benim dünyam” güzel bir slogan. ‘Bu benim dünyam’ diyebildiği kadar insan; ‘bu benim onurum’, ‘bu benim ahlakım’, ‘bu benim düşüncem’ de diyebilmeli…

·           *         *

Emek dediğin şey aslında karşılıksız verdiğindir.

·           *        * 

Turgay Urgur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...