4 Ağustos 2024 Pazar

ZOR

 Zor. 


Evet çok zor. 


Ama 'hayatı' anlamak ölümü anlamaktan geçiyor. 


Ölüm penceresinden bakınca hayatı en net haliyle, en keskin çizgileriyle görüyoruz. 


Çok lafa gerek duymadan, çok bilmeden, çok konuşmadan, çok düşünmeden 'o' pencereden bakınca işimiz epey bir kolaylaşıyor. 


Böylece; 


Mala, 

Evlada, 

İşe,

Sohbete,

Paraya,

Arabaya,

Her türlü duyguya,

Her söze,

Her davranışa, 

Geçmişe ve de geleceğe dair bakışımız değişiyor. 


Ölümü ölmeden anlamak lazım.


Yoksa hayatı da kaçırıyoruz. 


Zor ama başka yolu yok. 


Ölümü anlamaya başlayınca;


Başka bir 'ben' bulacağız.


İlk ben'imizi bulacağız. 


Dünyaya geldiğimiz ben'i.


En masum ben'i. 


Yaşıyorsak, hala yaşıyorsak hala zaman var demektir. 


Selamlar,


TURGAY URGUR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Acırım Sana (2)

 Acırım Sana (2) Yalnızlığım duvarlarda, Sırtım pek.  Yorgunluğum sadece dilimde,  Kafam denk.  Sen düşün,  Sen üzül,  Acırım sana.  Nasılsa...