27 Ocak 2020 Pazartesi

aşk

ben ilk defa aşık oldum,
sarhoştum,
üşümüştüm,
Çok üşümüştüm.
ve ölümden çok korkuyordum,
geceleri duvarlarla konuşuyordum,
uyuyamıyordum,
uyumak istemiyordum.

ben ilk defa aşık oldum,
sonunu bilmek istemediğin  hikayeler yazdım,
merak içinde meraklar buldum,
sadece onun yanında oldum,
bakışarak konuştum,
o varken;
'ah zaman geçmesin' dedim.
o yokken
'ah zaman geçsin' dedim.
uyuyamıyordum,
uyumak istemiyordum.

ben ilk defa aşık oldum,
çok düşündüm,
kimseye anlatmadım,
Çaktırmadım,
içimde yaşadım,
İçimde yaşattım.
ne küstüm,
Ne kızdım
Çünkü ben ilk defa aşık oldum.
uyuyamıyordum,
uyumak istemiyordum.

ben ilk defa aşık oldum,
yollara indim,
sokak sokak koşturdum,
yazdım,
çizdim,
yırttım,
attım,
duvarları yumrukladım,
kimseye anlatmadım,
kimseye anlatmam,
bir ben bildim,
kendi kendime çok konuştum,
uyuyamıyordum,
uyumak istemiyordum.

ben ilk defa aşık oldum,
uyuyamıyordum,
uyumak istemiyordum.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...