1 Kasım 2014 Cumartesi

kENDİM İÇİN 5

HAYAT TADINDA
Hayat gibi içinde her tat olsun;
Bana çilekten şiirler yaz.
Sonu mutlaka mutlu bitsin,
Bana ormandan masallar anlat.
Güldür beni, merak ettir, düşündür,
Konuş. Gez benimle.
Hayat gibi yaşa benimle,
Bende yaşa. Beni yaşat.
Her çocuğun çikolata yediği bir dünyadan,
Sokakları meyve ağaçlı bir şehirden,
Ve bisiklete binen ihtiyar kadınlardan bahset.
Çamur oynasınlar,
İp atlasınlar,
Koşsunlar. Yorulsunlar.
Konuş benimle veya yaz veya anlat,
Yaşa benimle.
Yorum yapmayalım, sebep aramayalım,
İrdelemesin kimse, ispata kalkışmasın.
Tartışmasın kimse, soru sormasın veya illa ki cevap beklemesin.
Sadece kendisi olsun. İstediği gibi davransın.
Hayatı tadında yaşasın. Bozmasın.
Tadımızı bozmasın.

Bana çilekten şiirler yaz,
Rengi tahrik etsin. Okumaktan kendimizi tutamayalım.
Kıskanalım.
Kimse nasıl uyuduğunu bilmesin,
Ve bir çocuk dinginliğinde uyansın.
Kimse korkmasın,
Konuşmaktan, sevmekten,
Yaşamaktan korkmasın.
 Endişe duymasın,
Mutluluğu yitirmekten,
Çilekli çikolata yiyememekten,
Kendisi gibi olamamaktan endişe duymasın.

Turgay URGUR 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...