11 Mart 2019 Pazartesi

YANALIM



nedir senden çektiğim,
hiç mi uslanmazsın.
söz dinlemez,
halden anlamazsın.

zaman her şeyi alıp gidiyor,
bırak hırçınlığı.

yaşamayı seçelim,
kıskansın el alem.
kıskansın tüm alem.

bütün yıldızları getirdim sana,
ellerin almaz,
yüreğini aç. 

zamanı getirdim sana,
hiç susma,
anlat,
durmadan anlat. 

ölünceye kadar dinlemek istiyorum. 

işte ben geldim,
maziden kıvılcım,
yanalım.

HİÇ GİTMEDİĞİMİZ YERLERİ,
HİÇ KURMADIĞIMIZ DÜŞLERİ ANLAT. 

anlat 

ölünceye kadar dinlemek istiyorum. 

sensiz geçen günlerin bedeli ağır, 
senin sesinden başka bir şey duymak istemiyorum. 

sen bıkmadıkça, sen susmadıkça;

ölünceye kadar dinlemek istiyorum. 

yokluğunda çok şey öğrendim, 
ömrümün sonuna kadar yeter. 

sen olursan;
Su, hava ve ekmek bana yeter. 

dost istemem, sohbet istemem, 
sadece sen konuş, sen ol

ölünceye kadar dinlemek istiyorum. 

şikayet etmem, soru sormam, 
bıkarsam çek vur. 

ne istersen getiririm, gerekirse yolsuz olurum,
hırsız olurum, vicdansız olurum

senin için her şey olurum,
Yeter ki susma!

ölünceye kadar seni dinlemek istiyorum. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...