24 Temmuz 2018 Salı

ANSIZIN / (COTON SERİSİ)





Ansızın gelme bana,
Ap ansız hiç gelme.
Dayanamam. Kaldıramam.
Beklemeyi öğreneyim,
Sabretmeyi çözeyim,
Eriyeyim,
Hatta biteyim. Öyle gel.
Günler yıllarda unutulsun,
Ömür kurutulsun ömür,
Şiirler, sözler bitsin. Öyle gel.
Her şey anlamını yitirsin,
Mazim silinsin mazim,
Çektiğim bilinsin. Öyle gel.
Umutlarım ölsün,
Benden başka herkes gülsün,
Son gözyaşım süzülsün. Öyle gel.
Gel ki! Kıymet bileyim…
Ansızın gelme bana!
Kutuplarda yaşayayım,
Geceyi, gündüzü unutayım.
Aç kalayım. Sana susayayım.
Tatları unutayım.
Ekişiyi, tuzluyu unutayım.
Acıyı unutayım.
ACILARIMI UNUTAYIM öyle gel.
Gülmeyi unutayım.
Ağlamayı unutayım,
Bakmayı unutayım
Mesela aynaya bakmayı unutayım. Öyle gel.
Hepsini geç. HEPSİNİ GEÇTİM.  Düşünmeyi unutayım.
Çok istiyorum: ‘Düşünmeyi unutayım.’ Öyle gel.
Günahlarımı, yalanlarımı unutayım. Öyle gel.
Çocuk olayım çocuk. Öyle gel.
Geçmiş olayım, bitmiş olayım,
Çocuk olayım çocuk. Öyle gel.
Ansızın gelme bana!
Ap ansız hiç gelme! 
Toprak olayım öyle gel.
Bas. Çiğne.
Doya doya bas. Çiğne, ez.
Unutulayım. Öyle gel.
Turgay URGUR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...