20 Aralık 2021 Pazartesi

yolcu 3

 Yolcu giderken, kenardakiler durdurmuş.

-Nereye?
Sınıra.
-Daha erken değil mi?
Benden önce varanlar var.
-Gel ‘gündemimiz’ var. Herkes bunu konuşuyor.
Ben epey geç kaldım. Duramam. Dursam da bir faydam olmaz. Belki de zararım bile olur.
-Seni kıskandım.
Acınacak halim çokken kıskanılacak yerim yoktur.
-Ben de gelebilir miyim?
Herkes gelebilir. Merak etme zaten istemesen de götürüyorlar.
-Peki ya … ‘gündem’?
Canım benim. Onu alamıyoruz. Ne gündemler dünde kaldı. Ama bu yolculuk hep devam etti. Bismillah deyip yola çıkalım. Şükür edelim, dua edelim ve de çokça çalışalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...