21 Ağustos 2020 Cuma

Günah 7

Bir günahın pençesinde ömrüm can çekişir,

Nefretten başka ses duyulmaz.

Yeniden doğmak isterim,

Çünkü hayat ağır gelir.

Bir an önce ölmek isterim,

Çünkü hayat ayıp gelir.

Ve ölmeden önce yalnızlık içerim,

Kana kana ağlarım.

Kalmayınca dostlar anlamsız kalırım.

Aramam,

Bir adım bile atmam,

Gece -gündüz suskun kalırım.

Aç kalırım.

Aç kalınca önce umutlarımı sonra mazimi satarım.

Çünkü hayat boş gelir.


Yazdım. Hep kendime yazdım,
Hep kendime kızdım.

Her günah bir kişilikmiş,

Ben seçtim, ben çektim,

Ve her tövbe kolay değilmiş.

Yaşadıkça utanç biriktirdim,

Yaşlandıkça sen biriktirdim.

Bol bol utancım, bol bol senim oldu.

Ömür bitince ikisi de bir oldu.

Yazdım. Hep kendime yazdım,

Bir mezara iki kişilik yer kazdım.

Örtün. En azından örtün.

Acım görünmesin.

Azabım bilinmesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...