26 Temmuz 2012 Perşembe

EYLÜL

EYLÜL
Bu sabah güneşin doğuşunu izlemek istiyorum,
Bir mucizeye tanık olmak ve varlığına şükretmek istiyorum.
Çok düşünmeden, kimseye söylemeden,
Hiç konuşmadan sadece seni anmak istiyorum.

Süslü kelimeler aramadan,
Yazmak, yazmak, durmadan yazmak istiyorum.
Zamanı geriye getirmek ve istediğin bir yerde durmak,
Sana bakmak, sana doymak, seninle olmak istiyorum.

Güneş bir mucize sen bir hayalken,
Sana inanmak, seni bulmak, seni gerçek ….
Hatalarımı….
Geleceği….
Sonsuz bir hayatı…….
Varlığını…..
Seni……..
Bizi…….
Gülmeni……..
Anlamanı…….
Kusursuz……..
Hiç kırmadan….
Büyük aşk…..
Mümkün…….
Kıskananlar……
Hepsini gerçek…..
Kurtulmak…..
Seninle mutlu…..
Anlıyorsun değil mi? Yazmadan bulmanı, hiçbir şey yokken gelmeni, her kelimeye bir cümlede yer bulmayı, ne varsa seninle bulmayı, her cümleyi seninle kurmayı, her hecesine can vermeyi istiyorum. Artık gelmeni. Hasret bitti demeni bekliyorum. Bu sabah yine güneşi izliyorum.
Bu sabah yine güneşi izliyorum. Kimse yok, yapayalnız yine usanmadan umutla ve heyecanla bekliyorum.
Turgay Urgur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...