16 Mart 2012 Cuma

kendim için 2

Yağmur (kendim için üstüne alma)
Hey gidi günler! Ben severken sen nasıldın? Yağmur mu dedin? Yoksa sen anlık çisilti mi sandın?
Eski şarkıları dinlerken ve çoğu zaman kalbimi dinlerken veya seninle o parkta otururken şimdi yine maziyi düşünürken nedense içimden bir türlü çıkamazken her zaman seni hayalimdeki halinle severken ansızın dalıp giderken gariptir bir türlü unutamazken ara sıra kafamı taşlara vururken sık sık olup bitenlere anlam veremezken bilir misin bilmez misin sen beni hiçbir zaman anlayamazken sonuçta bu aşka bir virgül veyahut nokta koyamazken ölüm gelse de kurtulsam derken….

Artık anladım sen beni hiç anlamamışsın hem de hiç. Sadece sevilmek hoşuna gitmiş. Ne desem boş. Kendim yazarım, kendim okurum sen gönlünü hoş tut hoş. Allah aşkına sevdiğini falanda düşünme. Kendini artık boşuna yorma. Sevmek bir kutsal. Senin yaptığın gibi kızmak mı o bende günah hem de büyük günah.
turgay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...