25 Eylül 2013 Çarşamba

Defter düzeni

Defter Düzeni Yarışması

9. sınıf öğrencilerimizin okulumuza alışmalarını hızlandıracağını, verimliliklerini arttıracaklarını düşündüğümüz ‘Defter Düzeni Yarışmasını’ arz ederiz.
AMAÇ:
-Düzen farkındalığı yaratmak,
-Konsantreyi arttırmak,
-Başarılı bir lise öğreniminin temellerini oluşturmak,
-Defter düzeni konusunda eksiği olan öğrencilerimizi bilgilendirmek,
-Not tutmanın, iyi bir defterin, ajandanın başarıdaki önemine dikkat çekmek,
-Sınıf rehberliğini aktif hale getirmek,
-Kollektif bir iş organize etmek,
ÖĞRENCİNİN KENDİNİ TANIMASI HEDEFLENİR.
1.       Düzenli miyim?
2.       Not tutmak ne demektir?
3.       Başarımda ne katkı sağlayacak?
4.       Başarılı insanlar neler yapar?

İŞLEYİŞ: Sınıf rehber öğretmeni öğrencilerine defter düzeninin önemi hakkında bilgi verir, başarıdaki yerini anlatır. Örnekler verir. Okulumuzda bu konuda bir yarışma olduğundan bahseder. Tüm öğrencilerin çalışmaya katılmaları hedeflenir. Rehberlik saatinde öğrencilerin fikirleri alınır. Eksikler öğrenciler tarafından tespit edilir. İnternet sitesinde yarışma duyurulur. Her sınıfın ilan panosuna gerekli tanıtımlar yapılır.  
YARIŞMAYA KATILIM: Her 9. sınıftan en başarılı 10 öğrencinin tüm defterleri yarışma günü BAŞARI İZLEME KOMİSYONUNA teslim edilir. Sınıflardan gönüllü öğrenciler; rehber öğretmenleri eşliğinde okul konferans salonunda yaptıkları çalışmayı anlatır. Komisyon tarafından en başarılı sınıf ve en başarılı öğrenci seçilir. En başarılı sınıf ile en başarılı öğrenci farklı sınıflardan olabilir.
ÖDÜL: Birinci öğrenciye 100 tl eğitim bursu.
Başarılı sınıfa: 1 tepsi baklava
Her öğrenciye sertifika.

Detaylar için: Başarı İzleme Komisyonu. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ANAHTAR GENÇLERİMİZDE

       Gençler, öğrencilerimiz, çocuklarımız şüphesiz hepimiz için en büyük değere sahip. Şehirlerimizi, sokaklarımızı, çarşılarımızı, okull...